Fadikfs Bez ne marka kullanıyorsunuz kızlar biz molfix kullanıyoruz ilk numaralar iyiydi ama 4 numaradan sonra iz yapmaya başladı küçük diye 5 taktım izler aynı zaten çiş göstergeside var ama göstermiyor ne önerirsiniz
MelikeBayndr Fadikfs e bebegin kendi markasının bezi var çok güzel cidden ve sıkıntısı yok bizde hiç iz yapmadı 1sene kullandım bnde molfixten geçtim şimdi sadece geceleri bez takıyorum gündüz eğitimi var özlem marka almış geçen babam arko krem gibi kokuyor ve gayet güzel oda
Birminnosannesi Prima kullanıyorum o da iz yapıyor. Burdan bi anneden öğrendim iç bariyerini yırtıyordu. Onu yırtabilirsiniz
-1590sinem Bütün bezleri denedim resmen hepsi iz yapıyor yapmayan bebek bezi karsilasmadim şuan baby turco kullanıyorum diğerlerine göre daha iyi geldi bana
Fadikfs -1590sinem ilk başta iyiydide numara büyüdükçe iz oluyor o markalıda duydum arkadaşlarımda kullanıyor
Swmkva Bizde çok denedik baby turco daha iyi gibi iz konusunda ,Prima pampers sızdırdı ,sleepy ve Molfix iz yaptı sızdırma yok, baby turco iyi gibi
-1590sinem Fadikfs Molfix olarak paketinde hipoalerjenik üzerinde yazanı kullandım 3 numaradan sonrası yok galiba onub onu bir tık beğenmiştim diğer molfixlere göre
yademila-48 Fadikfs prima kullanıyorum canım çok memnunum ama şimdi eşim demenek amaçlı bim bezi almış pda gerçekten çok iyi kesinlikle denemeye değer birde bez en fazla 3 saat kalmalı bebeğimizde sonra değiştirilmeli birşey yapmamış olsa bile