Selncnr ben gece 2-3 satte bir gündüz saatte bir veriyordum benim kızım yavaş kilo alıyor 4 aylığa kadar böyle devam ettim kilosu iyi olan bebeklerde saat aralığı değişebilir bence bir doktordan yardım alın bu konuda ileride ama şimdi zaten küçük bu rutin iyi olacaktır diye düşünüyorum