Busraapo Merhabalar anneler hanımlar size bir şey sorucam internetten toptan bebek kıyafetleri alıp mı satış yapsam yada başka bir şey alıp satış yapabilir miyim acaba fikri olan bu tarz işleri yapan yardımcı olursanız bana çok sevinirim 💜😍🥰
Berenkooommm Busraapo bende toptan alıp satıyorum baya karlı ama ben büyük satıyorum 😊 uygulamalardan 22 23 bin kazandım 😊
Berrabozkurt Busraapo güzel fikir canım. Ben denizlideyim burada havlu meşhur fabrikadan uygun fiyata toptan alıp internet üzerinden satış yapıp güzel kazananlar var. Mesela fabrikdan 10 tlye alıp 30 a satıyorlar. Cok güzel getirisi olur başta az az alırsın baktın satılıyor zamanla artırısın. Şansın açık olsun canım 🌸
Berenkooommm Busraapo ben 150 lira ile başladım ilk 😊 sonra kârım oldukça arttırdım aldığım ürünleri kadın giyim üzerine ne varsa alıp satıyorum
Hilalih Berenkooommm ne tarz kıyafetler gidiyor bende merterde oturuyorum buralarda toptancı çok aslında hiç cesaret edip başlayamadım
Busraapo Hilalih bende cesaret edemedim yani Eminönü Merter çok yakın bana da ama adım atamadım bir türlü 💜🥰