SevgiLina_ mthnzbyd merhaba iyilesmedi 3 tane ilac denedik carsamba tekrar goturecegiz. Kepprayi direk agzina sıkıyordum enjektru var zaten icinden cikiyor. Keppra bizde hic ise yaramadi onu kestik
mthnzbyd SevgiLina_ Merhablar yeni ilacınız işe yaradı mı. Biz Keppraya başlayalı 1 ay oluyor nöbetler hafifledi ama daha az az var gibi tamamen bitmesi mi gerekirdi acaba uyurken 1 saniyelik nöbetleri oluyordu o yüzden yazmıştı doktor ara ara gündüz de görüyordum şimdi olacak gibi oluyor gözünden anlıyorum ama olmuyor hissediyorum ama o anı acaba ilaç tam etki etmedi mi
SevgiLina_ mthnzbyd malesef ise yaramadi bizimki direncli sadece uyku da geciriyor. Keppra hic etki etmemisti. Azaldiysa nobeti dozu az geliyordur doktoru arayin dozu yukseltsn
glbhrx mthnzbyd mthnzbyd 1 saniyede ne oluyor nasıl anlıyorsunuz acaba? Uykusa hareket yapıyor benim bebeğim de.
mthnzbyd SevgiLina_ 2mgydi yükseltti 1 haftadır 2.5 mg veriyoruz daha tam etkisi olmuyor mu ki acaba ama baya hafifledi bana mi olacak gibi geliyor acaba bizimki çok kısa o yüzden de çok zor farkediyorum
SevgiLina_ mthnzbyd dozun tam anlamiyla oturmasi 1 ayi buluyor zamanla dahada azalir belki size oyle geliyordur mr da sıkntı varmi
mthnzbyd SevgiLina_ Mr temiz çıktı canım sizin mr nasıldı bizim eeg de dalgalanma var diye kullanıyoruz.
mthnzbyd SevgiLina_ bu diğer ilaçlar etki etti mi canım inşallah yavrularımız şifa bulur bizimki hafifledi ama korkuyorum yine olur diye tam anlamıyla geçmedi ama sanırım en doğru sonucu eeg verecek Aralık ta uyku eegsi bozuk çıkarsa bizim de ilacımızı değiştirir galiba.
SevgiLina_ mthnzbyd bu ilaclar bi nebze azaltti ama tam anlamiyla gecirmedi bu hafta farkli ilaca baslicaz
mthnzbyd SevgiLina_ Anladım canım inşalla h geçer iyice hepimizin bebekleri iyileşir. Rabbim güç kuvvet versin hepimize.
Prenslerinprensesi Annelerim merhaba bizde bugün keppra ya başladık 0,5 ml uykusunda 1 dakikanın altında nöbet geçiriyor bebeğim 13 aylık ne zaman faydasını görürüm acaba
glbhrx Prenslerinprensesi benim bebeğim de gözleri açık uyuyor bazen eller ve ayakta minik hareketler oluyor nöbet mi acaba?
Prenslerinprensesi glbhrx buna kesin nöbet diyemem ama değil de diyemem çocuk nöroloji doktorunun görmesini tavsiye ederim. Ve eğer içinizde bir şüphe varsa o esnada video çekin video doktorlar için daha net oluyor