Bebeğim 4.aydan beri gece emiyor gündüz ne yaptıysam emmiyor ne yapim bir akıl verin ben çareyi bazen sağıp veriyorum kilosuda az olduğu için 3.5 aylıkken de mamaya başladık onuda veriyorum ama gündüz meme tutmuyor şuan 5.5 aylık acaba biberondan dolayı meme reddimi kaşıklada verim dedim ağzından hepsini doküyor yutamıyor