Kızlar bu ay normal de 24 martta adet olmam gerekiyor ama ben adetimi bir hafta geciktirmek istiyorum 1 nisandan sonra olmam lazım o arada küçük bir seyahatim var o zaman olursam mahvolur çünkü adet dönemim sıkıntılı geçiyor ilaç mı kullanmam gerekiyor ilacın ismini bilen var mı ilacı bıraktıktan kaç gün sonra tekrar adet olurum bilgisi olan var mı