Kızlar ilk 6 ay zar zor mama vermeden saat bası emzirerek 6 aya geldik. Sonrasında ek gıda ile arayı kapattım artık doyuyor ek gıda sayesinde fakat ben ek gıdadan çok emzirmeyi istiyorum 2 yasına kadar. Ama bebeğime sütüm çerez gibi geliyor sadece diş kaşıyıcı olarak kullanıyor resmen beni . Mesela geceleri asla sütüm yetmiyor karnı aç olursa asla uyumuyor yatırmadan bir saat önce ek gıda maması ile doyuruyorum halbuki. Nasıl devam edicek böyle bilmiyorum varmı benim gibi anneler?