Muayeneden sonra doktor hafif sarılık var dedi sonra forbiome adlı bir ilaç yazdı .6 damla kullanacakmışız günde .ama kutuda 2-10 yaş arası 6 damla diyor emin olamadım fazla mı acaba diye.doktoru arasam da reçeteye kendi öyle yazmış zaten.6 damla normal mi?