Poyraz355 Vermek istemediğim herşeyi kaldırım. Açabildiği çekmece ve dolapları boşalttım, oyuncaklarını koyması için alan yaptım. İnatlaşmıyorum, yapmasını istemediğim birşey olunca, onu başka birşey yaparak unutturuyorum ve çaktırmadan ortadan kaldırıyorum. 14-15 aylıkken bğtğn beyinli çocuk kitabını okumuştum, o zamandan beri o kitabı uygulayamaya çalışarak hareket ediyorum. O zamandan beri sürekli sakinleş, beni dinle, yüzüme bak, konuşmalım ifadelerini çok kullanmaya başlamıştım, şimdi ne zaman öfkelense bu kelimeleri söylediğimde sakinleşip beni dinler. Kendini atma, zarar verme durumlarınıda 14-15 aylıkken bıraktı. O kitabın çok faydasını gördüm ve görüyorum. Tavsiye ederim.