Bebeğim 37. Haftada doğdu ve akciğer zatüresi oldu 1 hafta yoğun bakımda yattı. Şimdi 16 günlük sarılık olduk kg kaybımız oluyor sütümü sağarak veriyorum arada da emziriyorum ama yetmediğini düşünüyorum hipin mamasını aldım bugün ama henüz kullanmadım doğru bir mama tercihi mi yapmışım kullananlar varsa yardımlarınızı bekliyorum