Merlinlin merhaba, bugün tam 2 aylık olduk. Göz teması artık daha fazla, gözüyle takip edebiliyor. Konuşup şakalaşınca tepki verip gülüyor. Konuşma uzayınca sesler çıkarmaya başlıyor. Sanki söylecek sözü varmış gibi:) eldiven takmıyorum sevmiyor, yüzünü çiziyor arada ama yüzünde kaşınan bir yer varsa göz, kulak arkası gibi kendisi elini yumruk yapıp kaşıyabiliyor. Biberon kullanıyorum beslemek için, artık yemek istemediğinde eliyle itiyor. Tepkisel olarak artık yavaş yavaş tavrını da koymaya başlıyor. İstemediği hoşlanmadığı hiçbirşeyi yapamıyoruz:)