maggie Merhaba medipol koşuyolunda rota aşısı yaptıracağız da daha önce özel hastanelerdeki aşıların bekletildiğini bu yüzden tehlikeli olabileceğini duymuştum sağlık ocaklarında aşı günlük gelip yapılıyormuş acaba medipolde aşı yaptıran var mı bebeğine 😬
Oyku34 maggie ben bağcılar medipole gidiyorum orda yaptirdim bir sorun olmadi inanmayin medipol kendini hic riske atmaz zaten gozunuzun onunde acılıyo kutu aninda yapiliyo
irva maggie Ben çamlıca medipolde yaptırdım ilk dozu.İkinci dozu da pazartesi yaptırıcam.Medipol riske giremez.Siyasi kimliği var tantanaya girmez yani.😊 O yüzden sorun yok.
Cocukgelisimuzm Rota aşısını mega medipolda yaptırdım herhangi bir yan etki görmedim iki dozda orda yaptirdim 311 tl bir ödeme yaptım aşı icin doz başı
maggie Cocukgelisimuzm hıı biz koşuyoluna gidiyoruz Koşuyolu ve çamlıcanın fiyatları biraz daha yüksek malesef
Selinglr maggie 9 ayda yaptırdık ama. Ne kadar erken okadar iyi demişti bir kac doz tabı bı kereyle bitmiyor 450 tl aşıydu
[silindi] maggie ben özel klinikte yaptırdım iki bebeğimede hiç sıkıntı olmadı çok şükür medipol de doğum yaptım böyle bir hata yapacaklarını da düşünmüyorum