Gizem156 Bpa içermeyen kaşık aldım,mama kasesi ve meyve süzgeçi aldım 😊çatal falan almadım 6 aylık oğlum henüz erken çatal kullanmak için kahvaltı etmeye başladığı zaman alıcam 1 yaş falan sanırım rn çok kullandığım tabiki mama kaşığı ve kasesi meyve süzgecini günde 2 kez falan kullanıyorum ama gerçekten kesinlikle bence gerekli bişey meyve veya sebzeyi eline veremiceğimiz için ben koyuyorum meyve süzgecinin içine patatesi havucu elmayı muzu veriyorum eline yiyor eme eme çok güvenilir