kızım 10 ay 10 günlük. Ama hala 2 saatte bir süt yanı mama istiyor. Ilk 4 ay emzirdim o zamnda saatlerce göğsümde kalırdı ama şimdi büyüdü ve süreyi uzatmak istiyorum. Olmuyorrrrr. 2 saat geçince kurulu saat gibi ağlayıp huysuzlanmaya başlıyor unutturmaya çalışıyorum 10 dk dalıyor sonra yine aynı ağlama krizleri. Cc leri arttrm diyorum asla 100 cc den fazla içmiyor o yuzdn de çok çabuk acikiyo. Napabilirim bu duruma ya sizinkiler nasıl besleniyorlar var mı bi öneriniz bu sorunuma