Busrayaz 22 ocakda dogum yaptim ve kanamam hala kesmedj adet kani gibo geliyor 40 gunu asti yani bu normalmi korkmalimiyim bu arada sezeryan dogum yaptim bel altim uyusturulmustu
Aysemela Busrayaz canım benım de dogumum aynı oldu 40 m cıktı 1 hafta sonra adet basladı ama nasıl kanamam var 15 gun surdu bı kac ay boyle uzun oldu simdi normal gune dondu ama 3 4 gun asırı oluyo sora kesılıyo azar azar ben emzıremedıgım için hemen gordum