Merhaba güzel anneler oglum bes aylık dontorumuz bestiron verdi ama eczacı ac olarak alınmasını söylemiş benim oglumda en fazla 3 saatte bir emiyor hangi ögün arası verecegim birde damladan sonra hemen emzirsem sıkıntı olur mu siz nasıl kullanıyorsunuz?