Duru33 daha çok yeni çünkü. Normal gripte bile insan 1 haftada atlatıyor. Ben de daha doğum yapalı 26 gün olmuştu yakalandığımda lohusalıkla zorlanıyor insan allah yardımcınız olsun inşallah en kolay şekilde atlatacaksınızdır 🙏 ne olursa olsun zorlayın için su. Bir de size tavsiyem bebeğinizi emZirdikten sonra kalan sütünüzü sağıp buzluğa koyun. Covid geçiren annelerin sütleri yurt dışında tedavide kullanılıyor. Ben öyle yapmıştım. Ne olur ne olmaZ diye.