Ben çok yaşadım meme reddi. Bir oldu bir kayboldu.. şükür şuan 6ayligiz. Kendiliğinden düzeldi maşallah. O süreçte yaptığım, silikon meme ucuyla emziriyordum gündüz, gece tutuyordu ,anten. Zamanla silikonsuz emdi. Banyodan sonra muhakkak emerdi, duş aldirabilirsin.. onun haricinde ben hep uyanır uyanmaz emzirdim. Ama korkma kendiliğinden de geçer inşallah, geçiyormuş yani görebildim sonunda