MerveDemirhan benim bebegımde almadı ama sonradan arastırmalarım neticesinde şunu öğrendim ilk olarak aç bırakman lazım ama gercekten acıkmalı birde biberonu sen degil bakacak kişi teklif etmeli anne verince beni emzirmemek için bunu veriyor diye algılıyormuş böyle bi dene derim ben pes etmemek gerek birde 1 haftaya alışıyormuş bu sekilde ben cok zorladım ama hata yaptım bilmiyordum hep kendim denedim bide 3 saatlik aclıkla halbuki ciddi ac bırakıp baskası verse bencede belki alırdı