Merhaba, bebeğim 8 aylık. Bugun göz muaynesi yaptırdım. Sağ gözünde kayma vardı. Doktor cok önemli değil bu aylarda olabilir tekrar bakarız dedi. Birde damlalı muayene yapalım dedi. O damlalı muaynede göz bebekleri büyüyor ya. Gözün biri 4.5 biri 4 numara çıktı, gözlük kullanmaya gerek yok beş ay sonra tekrar bir bakalım dedi. Göz muaynesi yaptıran arkadaslar, başınızıa böyle bir şey geldi mi. Çok mu yüksek, doktor biraz yüksek dedi ama. Sizin nasıl çıktı. Biraz moralim bozuldu.