Gzmskr sab simplex kullanmayın
Asit oranı yüksekmiş sanırım.doktor bi arkadaşımıza söylemiş.kızımı rahatlatıyodu doğru ama eğer cildi hassassa popo deliğinin kenarı kırmızıydı sürekli.onu bırakınca artık düzelmeye başlıyo.nurse harveys kullanın derim.gerçekten çok iyi.ama yanında birde probiyotik kullanın.doktorumuzun önerisi