melisaninannesi Aaa-s hayır bozmayın. Her zaman diyette olmalısınız. Bazı bebekler nöbet geçiriyor. Alerjisi yüksekse. Sakın diyetinizde kaçak da yapmayın.
Aaa-s melisaninannesi sizce peki bebegimdeki yeşil kaka kaçak yaptıgım için mi oldu alerji mamasından dolayı mı acaba
Miraycicek Defnelinaa benim kızılında poposu pişik ile birlikte mantar olmuş sürekli krem değiştiriyoruz doktor alerji olabilir dedi ama daha belli değil 1 aylık bebeğim 😔