Melike25 Oğlum bir aylık dün anneme kalmaya gittim evi acayip sıcaktı çocuk sıcakları zannettim gece eve getirttim kendimi duramadım orda sonra ateşlendiğini farkettim ölçtüm 38çıktı hemen acile gittik şurup verdi şiringayla ılık duş aldır soğuk bez tut dedi dediklerini yaptım indi ateşi ama şuanda yine 37olmuş sizce 37normal mi bugün de aşısı var aşı yaparlarmı acaba ?
Berken Melike25 37,5 kadar normal karşılanıyor bebeklerde ama siz takipte kalın tabiki. Allah korusun bebişlerimizi
HaticeYlmazAydn Melike25 Benim kızım da 1 ayı dolunca ateşlenmişti aşı olduktan sonra. Normalde aşı yapmıyor ateş. Ben mendik koymuştum düşmedi. Ilık yıkadım. Baya ağladı soğuk geldiğinden ve sonra düştü hemen.
Mehtaptvz Melike25 ilk aylar ates onemli diye biliyorum bu konuda uyariyorlar ilk aydaki asi ates yapmaz zaten dogdugunda yapilan aşının ikinci dozu çünkü eger yuksek olursa doktoruna gosterrmenizi tavsiye ederim direk ilac vermektense
Ertugrulunannesi calpol bulundur evde atesini ôlcersin yuksek ckarsa yarım cay kaşığı calpol verebilirsin asıya gitmeden oncede yarm cay kaşığı ver istersen
Melike25 Aşıdan dolayı değil ateş kızlar aşımızı olmadık daha kan verdik dua edin birşey çıkmasın çıkarsa yatıracak 😢
Melike25 Yenidoğan da ateş önemliymiş öyle dedi doktor da. Sadece beziyle tutuyorum şuan calpol verdim inşallah geçer içim acıyo ya