Fun Kızıma nıke’tan bitane ayakkabı beğendim 2 haftadır yürüyo kullanan var mı? Kız bebek bu arada. Kaç numara aldınız hani şimdi alsam kaç ay giyebilir hemen büyür mü ayakları 😀
BeyzaLivaLeyla Fun valla kuzum çok değişiyor vicconun ev ayakkabısını aldım 21 numara kışın kalın çorapla giyer diye büyük olmuştu spor ayakkabısını aldım 20 num küçük oldu bende nike aldım yaza garanti olsun diye 22 almıştım ekim doğumlu benim kızım
Handeay7 Fun ilk ayakkabi deneyimi ise bence viccodan falan alin. Muhtemelen 19-20numaradir ayagi. Onunla biraz alisinca nikedan alin bence 🥰 bende oğluma oyle yaptım, viccoyla disarda alistirip daha yeni doğum günü icin adidastan aldim.
Fun Handeay7 ya teşekkür ederim insan heves ediyo hemen ama bunu okumam çok iyi oldu. Çünkü emin olamadım hemen büyüyorlar ♥️