Sena89 2 Gündür adet tarihim geciyor bende hemen test yapmak istemiyorum. Dün sabah ve bugun sabah igne ucu kadar leke geldı pembe renkte devamı gelmiyor. Bu yerlesme olabılır mı? Ben adet olsaydım baya gelirdi direk.. Sonra devamı gelirdi…
Emirin_Annesi10 Sena89 ben gebeliği ovulasyon testiyle öğrenmistim. Sende deneyebilirsin. 2. Çizgi koyuysa daha yenidir bebiş vardır☺☺☺🙊