Merhaba anneler. Dün oğluma 1 yaş aşıları yaptırdık ama oğluma çok ağır geldi. 2 bacak 1 kol yapıldı ayağa kalkamadı ağrısından. Bende calpol verdim akşama doğru ateş oldu 37.7 felan. Şimdi de çok huysuz sürekli ağlıyor. Sizin nasıl geçirdi bebişleriniz 1 yaş aşısını 😞