Kızlar bebeğim 4 ayına girecek insAllah.Dogdu doğalı uykucu başlarda ne güzel masAllah diyorduk ama artık bu dönemde daha az uyuması gerekmiyor mu ? Normalde bu dönemde 15 saat diyor benim oğlum akşam 10 da uyuyor emmeye 12 1 gibi kalkıp tekrar uyuyor hemen sonra sabah 8 buçukta kalkıp emip yatıyor 9 bucuga kadar . Ve gün içinde de sürekli saatte bir 2 3 saatte bir uyumak istiyor fazla mı sizce