Mayisannesi34 Elinizde dekont varsa tüketici haklarına başvuru yapacağınızı cimere şikayet edeceğinizi söyleyin
Ecs18 Sum87 bende aynı oldu 5 şubatta sipariş verdim gelmedi şikayetim var a yazdım daha sonra intstagram sayfasında da bi ton yazmıştım hazırlık aşamasındayken iptal edemeyiz dedilerdi sonra dolandırıcısınz vs diyince tamam iptal ettik dediler 😅 bi tane de elbise almıştım kumaşı çok çok kötüydü
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Sum87 Şikayeti çok oranın ya ilk başta güven sağlamışlar sonra da milleti dolandırıyorlar.
Boncukk Sum87 ben de alışveriş yaptım, iade için 1 ay süre vardı ve 1 ay sonra geldi ürün. İade edemedim, yanlış beden gönderdirler ve fotodaki ürünle gelen kalite olarak çok farklıydı. Şu an allday dan başka bir yerden almıyorum artık
zarifbirhanim Sum87 Başta iyiydiler sonra işi dolandırıcılıga çevirdiler. Kredi kartı alışverişlerinde ürünleri hiç göndermiyor ya da eksik gonderiyor. Bazen tüm ürünlerin parasını alıp alınan ürünlerden birkaçını göndermiyor. Bazende kötü gorselle alakasız ürün gönderiyor. Şu anda çok şikayet var haklarında
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Sum87 Bankanı arayıp iptal etmeyi dene. onay ben vermedim. Hesabımdan yapıldı kartım çalındı falan de sana yenisini göndersinler banka uğraşsın. Yatırıyorlar çogu zaman.
Sum87 AyPerisiVeGokPrensininAnnesi eşimin maas kartı uğraşır mı bilmiyorum ama söylicem teşekkür ederim
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Sum87 Yenisini eve hemen gönderiyorlar. Denemekten zarar gelmez. Ne kadarlık bir alışveristi?
Vera1810 Sum87 Size çok geçmiş olsun inşallah Allah sizden razı olsun Çünkü o sitenin bütün ürünlerine baktım beğendim dört beş tane ürünü kaydetmiştim Allah razı olsun Ben de alacaktım Hatta yalancı olduklarını hissettim ama sitedeki ürünlerle dedim reklam yapmak içindir böyle hani 5 lira 10 lira yazıyorlar İnşallah bir çözüme kavuşursunuz isterseniz hep beraber Instagram’dan yorumlardan üzerlerine yükselelim