Biz 17 ayligiz oglumun kilosu boyu herseyi olmasi gerektigi gibi ama sorunumuz buyuk malesef asla yemek yemek istemiyor doktorumlada cok ugrastik ama formul mamadan baska cok zorla 2 yada 3 lokma yemek yiyor sonra agliyor kendini kusturuyor zorladigimda doktorumuz mamayi birakmaliyiz aglasada 8 saate kadar ac birakip vermiceksin diyor denedik ama yinede oylede yemiyor mamayi vermedigimizde asla hic birsey yemiyor ve kendini yerden yere atip cok agliyor nasil bir yol izlemeliyim tecrubeli annelerimizin yorumlarina ihtiyacim var uzun oldu kusuruma bakmayin hakkinizi helal edin 😔😔