Busrminel evde soba kullanıyorum sıcaklık hemen hemen hep aynı oğlum atopik cilt çok hassas gerçekten. Şampuan olarak mustela verdi kuru cilt olduğu için mustela bebe yağı kullanıyoruz. Birde günlük kullanmak için nemlendirici coresatin diye bı krem verdi onu almıştık. Çamaşırlarını duru granül matik toz sabun ile yıkayıp ekstra durulama yapıyorum. Özellikle duş aldırırken sadece elimi kullaniyorum vücudun da lif bez falan asla kullanmıyorum anlamadım son haftalar da kolları çoğaldı