Zeynep_AlyaninAnnesi göbek bağının düşmesini beklemek öneriliyor yıkamak için. Göbek bağı ıslanırsa ve ıslak kalırsa iltihap/enfeksiyon riski olabiliyor çünkü.
Benim kızım hastanedeyken ileri derecede isilik olmuştu, göz kapakları bile isilikti. Hastaneden çıkıcağımız gün ebeler yıkamak durumunda kaldı. Eve geldikten 2 gün sonra bizde yıkadık göbek bağını koruyarak çünkü isiliğin geçmesi için bu önemliydi. Doktoru göbeği daha hızlı düşsün diye bir temizleyici önermişti. Hergün sabah ve akşam göbeğini temizleyip iyice kurutuyordum. Duş sonrası da sıkıntı olmuyordu.
Sizin isilik gibi bir durumunuz yoksa beklemenizi öneririm.