Kızlar bugün doktora gittik benim kızın kilo alımı yavaştı doktor test falan yapmadan besin alerjisi dedi ve süt ürünleri çerez yumurta hiç birini yeme dedi sizce güvenmelimiyim bi anda çoklu alerji uygulatiyor doğru mu acaba bu sizde süreç nasıl oldu lütfen yardim edin ne yapacagimi bilemedim