Dilos01 ben elektrikli ile çekiyorum bazen manuelle de sağıyorum o da lansinoh manuel olan. Çıkan süt miktarı birebir aynı tecrübe ettim. Manuel elektrikli fark etmez önemli olan düzenli sağım. Gerçekten sütü artırıyor mesela ilk 3 ay ile 7. Ayda çıkan süt miktarı farklı.. sağıma başladığımda iki göğüsten 60cc anca çıkardı, 90 cc oldu sonra 100cc sonra 120cc, 7 aylık oğlum şu an 140-150 cc arasında değişiyor.. şart düzenli sağım ☺️Başka sorun varsa cevaplarım