mom1236 ben akşam şehriye çorbası yaptım .
Terayini biraz unla kavurdum .sehriyelerini attım renk almiycak şekilde birazcık da öyle kavurdum . Sonra kavuk suyu ekledim sipirdim sonra da içine tavuk didikledim . Birazda öyle kaynattim . En son kay kaşığı ucuyla da nane attım .
Pankek yapabilirsiniz . Kahvaltı da karıştırmayı bıraktım tek tek yediriyorum artık . Patates yumurta sarısı labne payniri ekmek içi . Bir de biraz yulaf yapıyorum pekmez koyup öyle yediriyorum