mirayilknurtolga doğru diyorsunuz her bebekte farklıdır, doktorumuza da danışıcam bakalım en doğrusu bu gibi. 🤗Maşallah ama bilinçli veya bilinçsiz ne güzel ufak tefek konuşuyor. 🥰 Neyse sağlık olsun aceleci olmak istemiyorum inşallah bebişlerimiz zamanı geldiğinde zaten konuşacaklar Anneler de biraz sabırsız oluyormuş yaşayınca anladım..😅