Aynı rahatsızlık var ben de. Düzensiz regl yaşıyorum. Düzenli doktor kontrollerim vardı hep. evlilikten sonra aşılama yöntemi ile hamile kaldım. Doğal yollarla da oluyor ama yumurtlama dönemlerini iyi takip etmek ve düzenli ilaç kullanmak gerekiyor. Allah yardımcısı olsun.