24 ay 22 günlük oğlum var bu aralar her şeyi ağlayarak istiyor ve istediği olmayınca çığlık falan atıyor aşırı sinirleniyor bu durum geçici mi bilmiyorum çocuğu böyle olan var mı aceba 2 yaş sendromu mu yoksa bizim davranış şeklimizden mi böyle yapıyor