Merhaba arkadaşlar , dün 4. Ay aşımızdan sonraki kontrolde bebeğimin sadece 200 gram aldığını öğrendim, çok üzüldüm..sütümün olduğunu düşünüyorum çünkü sıkınca geliyor ama şiddetli şekilde meme reddi vardı bir aydır memeyi verince kafasını öbür tarağa çeviriyor bazen ok gibi geriliyor yani beş kere teklif ediyorsam üçünü red ediyor alsada üç dört dakika yada sadece uykusunda alıyor, emzik biberon yok başka alternatifi olmadığı halde bu kadar memeden soğumasını anlamıyorum ne şekilde sorunsuz alır çözüm bulan varsa yazarlarsa sevinirim