Mariiiin1 Kızlar etrafımda ki bazı insanlar emziriyorsun hamile kalmazsın diyorlar. Oglum 8 aylık. Bende kalmak istiyorum beraber büyüsüne istiyorum. Emzirirken hamile kalan varmı?
Ye2020 Mariiiin1 emzirirken adet olmamissaniz bile hamile kalabilirsiniz düşünüyorsanız bence çok güze beraber büyümeleri ben 9 yıl ara verdim çok pismanim
Butterfly Mariiiin1 kızım 1 yaşında emziriyorum diye adet olmuyorum hamilede kalmıyorum doğrusu geri çekilmeylede korunuyoruz😐
Bahar_N Kesinlikle korumaz ilk 3 aydan sonra yumurtlama olur genelde e yumurtlama olursada hamile kalırsınız ☺️
Alpertunga Mariiiin1 korumaz şans kısmet işi regl olmasan bile regl öncesi agresiflik iştah vb oluyorsa o dönem yumurtalama dönemi diye düşünebilirsin
Smy16 Mariiiin1 bebeğim 4 aylıkken hamile kalmışım emzirme sıklıgımda nerdeyse saat başıydı yani ama bebegim emmek istemedi tabi 5 aylık olunca
Pamuk_seker Mariiiin1 süt korumaz eskiler yanlis biliyor bilimsel açıklaması su sekilde prolaktin hormonu cok.yuksek olan insanlarda hamile kalma durumu zorlasabiliyor yinede hamile kalma durumu oluyor kalinir yani adet ol yada olma fark etmez olmayip hamile kalan cok insan var hersey gönlünüzce olsun
_Sultan_ Kızım 9 aylıkken hamile kaldım ikisi bir büyüdüler ama ben çok yıprandım ikisinede ayrı ayrı gerekli ilgiyi gösteremedim telastan cocukluklarinin tadını bile çıkaramadım bence en az 2 yaş olmalı aralarında