tekgamzelimm Kızım 6 ay 13 gün çok huzursuzdu, sürekli eli kulağındaydi diş zannettik meğer yavrum enfeksiyon kapmış. Kızlar mutlaka gösterin bebeğinizi dişse zaten diş der doktor boşu boşuna canı acımasın 😞😞
Ceya tekgamzelimm 👏🏻👏🏻 Umarım görür ve okurlar .burada bazı anneler de bişey olmaz kafası var çünkü. Yada ateş calpol verelim , ki ikisi de söz konusu bebek ise çok yanlış
tekgamzelimm Ceya inşallah canım, yavrucaklarin canı yanmasın yeter ki. Diş için toz bile aldık düşün yani ama değilmiş 🥺