Ya sudocrem kullanıyorum bende ama çok oahalandi bide sanki bizim kizarikliklarimiza iyi gelmiyo ben iki üç gündür arko zeytinyağlı normal krem kullanıyorum bilemedim napayım bi tarafım hic şaşma sudocrem den diyo bi tarafım çok pahalı iyide gelmiyo arkaya devam et diyo