Duyguekncixxx yani o pek düşme sayılmaz sanki. Sağlık ocağı doktoru da bir şey olmaz demiş. Bebeğiniz çok küçük dhaa kusmaları devam ediyordur zaten normalde de diye düşünüyorum. Bana doktorum kızım düştüğü zaman fışkırarak kusmanın yanında odaklanamama, uyanamama durumlarının da tehlikeli oldugunu söylemişti