Kızım için özel bi doktora gidiyorum alanında oldukça iyi,bana ilk bir hafta sarılık olabilme ihtimaline karşı 2 saatte 1 emzir dedi emzirdim. 1 haftayı geçince artık kızına göre hareket dedi. Kızımı besleyip uyuttum. Kendisi ne zaman emmek isterse o zaman emzirdim ve zaten bebeğin altını kirli değilse şayet açmak bebeğin uykusunu açar. Kirli değilse açmayın.