Cenkerinannesi Bebegim 1 hafta once 4100 gr di 2 numara bacaginda iz yapmaya baslamis sizce 3e gecme vaktimiz gelmismi
Kubra34 Cenkerinannesi Benim kızım 4kilodoğdu, 1aylıkken 4800dü ben hala 2numara kullanıyorum 2aylık olacak.Şuan 5i geçmiştir kilosu ama prima kullanıyorsannız aşırı iz yapıyor ben kullandığımdan sebep biliyorum değişecegim molfix deneyecegim
Can Cenkerinannesi 7500 kilo olduğunda Sleepy e geçtim 3 numara midi kullaniyorum birde midi plus varmış o daha iyi ona geçeceğim
NazmiyeYildiz Kubra34 ben molfiks kullanıyorum canım 2 aylık bebeğim geçen hafta 5.100 gramdı 2 numara bez kıllanıyorum ama 3 numaraya geçmeyi düşünüyorum
NurR Kubra34 molfix de aşırı iz yapıyor şuan kullanıyorum rahat olmasına rağmen izli hep bende komiliye geçmeyi düşünüyorum molfix hiç tavsiye etmiyorum iz konusundan
Mhlkoyku Kubra34 canım ben her bebek bezini deneyen bir anne olarak söyleyenilirim. Molfix en iz yapan bebek bezi
Burcu5825 Bebegim suan 2 bucuk aylik 3 numara kullaniyoruz 7 kilo suan :) cunki totosuna artik olmuyordu bacaklarina iz yapip rahat hareket edemiyordu.. 3 numara molfix bezini kullaniyoruz cok guzel lastikli.. :) tavsiye ederim
Ertugrulunannesi en son 4600 duk bir aylık asısnda simdi 1 ay 10 gunluk 5 kilo olmustur sleepy 2 midi kullanıyorduk bugun 3 numaraya gececez bacaklarnda iz yapıyor kızartıyor
Kubra34 NazmiyeYildiz Evet ben de 2aylık kilo tartımında bakacagım 3e geçip geçmeme konusuna.Ama prima gerçekten baya kızarttı iz fazla oldu
Kubra34 NurR Öyle mi 🤔Sleepyi de begenmedim ben komiliyi de annemin baktığı bebege almış ailesi çok kalitesizdi demişti ama bilmiyorum alıp bakmak denemek lazım
Onedroplove Mhlkoyku aynen katılıyorum size prima 1 numara kullanıyorum tavsiye üzerine molfix 1 no aldım hem küçük hemde inanılmaz iz yapıyor yine primaya devam pahalı ama hakkını veriyor 👍
Kubra34 Mhlkoyku Herkes aynı şeyi söylemiş hemen hemen ,prima da öyle sleepyi de pek begenmedim hep taşma oldu bilemedim şimdi
Kubra34 [bilinmeyen] Hımmm anladım🤔Sleepy kullandım ama iz fazla yapmadı ama bana kalitesiz tabiri caizse dandik geldi yani
NazmiyeYildiz Kubra34 prima kullanmayın zaten canım iyi deigl kısırlık yapma özelliği var yine de siz bilirsiniz tabi de
NurR Kubra34 slepyi bende beğenmedim valla bi deniycem komiliyi bakalım keşke şu bezlerin deneme paketleri olsa slepy bizde iki ve üç numarası olduğu gibi duruyo kalıpları çok saçma yapmışlar iki küçücük oldu üç çok büyük
NazmiyeYildiz Kubra34 cok bilenen birşey nasıl duymadınız önemli olan pahalı olmadı deigl iyi olmadı canım
NazmiyeYildiz Kubra34 canım ben daha hic taşma yaşamadım ben iç lastiklerini söküyorum sıkmasın diye ve benim bebgim günde 1 defa yapıyor kakasını o yüzden cok yapıyor ona rağmen hiç taşmadı Molfix gayet memnunum 👍🏻
Muson00 Molfix 3 numara hem kakası sırtından çıkıyor hemde bacaklarında lastik izi yapıyor Primaya devam bu arada 2 aylığız kilomuz 4600 olunca geçtik