Nerdeyse 15 aylık olacağız hala yürümüyor doktoruna sorduk kimi bebek temkinli olur 18. Aya kadar normal dedi. Ama ister istemez acaba bir şey varda diye geçiyor içimden. Hareketli bir bebek. Sıralıyor duvarlara tutuna tutuna geziyor yürüme arkadaşında geziyor ama tek başına gel dediğimde hemen emeklemey geçiyor yada dizlerinin üstünde yürümeye başlıyor. Zamanı vardır diyorum ama ister istemez düşünüyorum ya bir şey varsa fark edilmiyorsa diye.yoksa emekleme dönme hepsini erken aylarda yaptı 8. Aydan beri sıralıyor ama neden yürümek istemiyor anlamıyorum.