Ogulcan bizde de mukuslu kaka ve geçmeyen pişik var. Doktor da süt alerjisinden şüpheleniyor. 14 gündür diyet yapıyorum ama değişiklik yok😞 o yüzden kesin değil süt alerjisi olduğu. Raporlu mamanın tadı kötü, içmiyorlar falan diyenler var. Sizinki içiyor mu?