Habis07 Kızlar bugun bebegim 7/8 kez kaka ve 4-5 kez çiş yaptı sürekli emen bir bebek habire memedeyiz diyeblirm 4 aylık :( rota aşımız var gecen ay yaptrdık ishal mi acaba yaa korkuyorum yarın dr a gdicez
Bebeminnie Habis07 senin yediğim bşy dokunmuş olabilir, ben ne zaman acı yesem bebeğim hemen kaka yapıyor. Normalde 3 günde yapar acı yersem hemen yapıyor
mugestn Habis07 benim bebegim 2 aylik. 2 bezinden birine kakasini mutlaka yapiyor.Bagirsaklarinin duzenli calistigini gosteriyormus.kakasi sari oldugu surece sikinti yokmus.bende korkmustum ama iyi biseymis.
Oozzee Bazen öyle yapar, korkma. Benim bebeğim de 2 ay 8 günlük, bezini çok az kakasız görürüm. Rengine ve katılığına dikkat et, yarına kadar geçmezse bi kan tahlili verirsin.