Merhaba anneler,
Bebeğim 6 buçuk aylık bu zamana kadar ki süreçte sebzeleri meyveleri üç gün kuralı ile tattık bebeğimin sadece balkabağına alerjisi çıktı.balkabağını artık yedirmiyorum .dün doktor kontrolü vardı doktorumuz söyledi balkabağına alerjisinin olması alerji geni taşıdığını gösteriyor dedi yani herhangi bir şeyde 15 gün sonra da tepki verebilir dedi dedi.
Şimdi sormak istediğim şu mesela dün bir mama yaptım kızıma elmayı buharda pişirdim aynı şekilde bir çorba kaşığı irmiği de pişirdim bunların hepsini hafif bir şekilde bilendırdan geçirdim sonra vücudunda küçük küçük kırmızı kabarcıklar oluştu ama çok hafif bir şekilde ben bunu görür görmez bu besine alerjisi var mı demeliyim yoksa şiddetle olmadığı sürece yiyebiliyor mu bunu tam anlamadım doktora dasormayı unutmuşum.Onun haricinde başka bir belirti oluşmadı.