Bbelag gold bır no kulanıyoruz hebuz uc bucuk aylık artık gazı yok hala kullanmaya devam etmelımıyım bebelag goldu yoksa etmenelımıyım cunku bılıyosunuz sındırımı kılaylastıran mama oldugu ıcın ganı gaz sorunu bıttı sankı napayım bılgılı olan bana yardımcı olsun