nurelem sağlık çalışanları ve öğretmenler 65 yaş üstü vs derken tüm öncelik onlara kalıyor, özellikle covid geçirildiyse zaten yapılmıyor bir süre. Devlet aşıyı insanlara yettirrbilmek için öyle bir sınırlama yapmış ki bir ara emzirenler olamıyordu şimdi ne alemde bilmiyorum. Yani Nisan’da olacağına ben pek inanmamıştım Kasım olabilir